zaterdag 22 augustus 2015

Leuke blogs van inspirerende (vegan) foodies

Oke, toegeven...ik zat al een tijdje vast in mijn eigen gerechtenwereld. Weliswaar vega...maar ook met veel kaas, eieren en melk. En dan ben je ' ineens'  om en is het handig opnieuw geïnspireerd te raken. Hoera dan ook voor internet. Ik kijk mijn ogen ogen als ik google op vegan en al het aanverwante. Wat een voedselcreativiteit, ideeën en tips. Daar word ik dus heel blij van. Hieronder een paar superinspirerende blogs van (vegan) foodies waar ik nu al veel aan heb gehad. Wie weet jij ook!

www.plantaardigheidjes.nl 
Blog met veel lekkere en niet al te ingewikkelde recepten (yes!) Ook interessant dat blogger Danielle aandacht besteedt aan veganistische wijnen (nee, wijnen zijn niet per definitie veganistisch...)

www.lisagoesvegan.com
Populaire blog van vegan foodie Lisa. Met veel tips, recepten (veel zoetigheden) en hotspots in binnen- en buitenland. De eerste veganblog waar ik mijn ogen uitkeek.  

www.vegadutchie.nl
Vegadutchie heeft als belangrijkste doel te laten zien dat een gezonde leefstijl heel eenvoudig, toegankelijk en vooral ook leuk is. Onlangs kwam het eerste boek van blogger Jolijn uit met verleidelijke (vegan) recepten voor een puur en gezond leven (staat op mijn verlanglijstje!)

www.wateetjedanwel.nl
Lekker en gezond vega en vegan zonder gedoe! Veel inspiratie!

Ontzettend leuke blog van groene meisjes Merel en Jamie met aandacht voor zaken als (gezonde) vegan recepten, groen reizen, kringloopinterieurs, vintage kleding, reviews van kookboeken, biologische en fairtrade producten en dierproefvrije cosmetica.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten