maandag 19 oktober 2015

Simpel genot

Vegan Apple Crumble

Tsja...ik hou nou eenmaal van eten. En het moet vooral lekker zijn. Oh...en niet al te lastig om klaar te maken (iets met weinig geduld enzo). En nu dus ook nog eens volledig plantaardig... Ik zoek me dus suf naar allerlei passende gerechten. En soms komen er dan ook ineens heerlijke toetjes voorbij. Zoals deze vegan apple crumble van De Groene Meisjes: een kleine smaaksensatie. Eivrij en met plantaardige boter. 

In mijn versie heb ik trouwens gebruik gemaakt van speltbloem en de hoeveelheid verdubbeld voor een iets grotere variant. Verder nog de tip wat extra bloem toe te voegen wanneer het deeg niet kruimelig genoeg is. Klaar in 10 minuten, dan nog 20 minuten in de oven...en dan...dan dus dat stukje simpel genot. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten